15900209494259
O a mea maneta e masani ona fa'aogaina i masini maneta tumau?
21-03-22

Tulaga i le taimi nei ole brushless DC afi afi talosaga

Brushless DC afi(BLDCM) ua atiina ae i luga o le faavae o le brushless DC afi, ae o lona taavale i le taimi nei o le AC tonu; Brushless DC afi e mafai ona vaevaeina i brushless fua afi ma brushless taimi motor.In aoao, brushless afi taavale i le taimi nei e lua ituaiga, tasi o se galu trapezoidal (e masani lava "galu faatafafa"), o le isi o se galu sine. O nisi taimi e taʻua muamua le brushless DC afi, o le mulimuli e taʻua AC servo motor, aemaise lava, o se ituaiga foi AC servo motor.

Ina ia faʻaitiitia le taimi o le inertia, e masani lava ona faʻaaogaina e le brushless DC motors se "elongated" structure.Brushless DC motors e sili atu ona laʻititi i le mamafa ma le voluma nai lo brushless DC motors, ma o le taimi tutusa o le inertia e mafai ona faʻaitiitia e tusa ma le 40% -50. %. Ona o le faafitauli o le faagasologa o mea maneta tumau, o le tulaga lautele o brushless DC afi o loʻo i lalo ole 100KW.
O lenei ituaiga afi o loʻo i ai le laina lelei o uiga faʻainisinia ma le faʻatonutonuina o uiga, lautele o le saoasaoa, umi le ola, faigofie le tausiga ma le maualalo o le pisa, ma e leai se faʻasologa o faʻafitauli e mafua mai i le pulumu, o lea o lenei ituaiga afi e tele le faʻaogaina i totonu o le masini. faiga pulea.
DC afi o le afi muamua, e uiga i le faaiuga o le 19 seneturi, lea e mafai ona vaevaeina i le commutator ma le commutator e aunoa ma ni categories e lua. O le afi DC e sili atu ona pulea uiga o le afi dc i tulaga o le fausaga, tau, tausiga nai lo le afi afi, ae ona o le faafitauli o le pulea o le saosaoa o le ac e le o se fofo lelei tele, ma e lelei le faatinoga o le pulea o le saosaoa o le afi, faigofie amata, e mafai ona amata amata, ma isi, o lea o loʻo faʻaaogaina pea le afi o le DC, aemaise i le oʻo mai o le SCR. dc mana.
Tulaga talosaga:O le faʻaaogaina o oloa eletise e le mafaitaulia.Fans, razors, etc.Otometi faitotoa, otometi loka ma otometi pupuni i faletalimalo e faʻaaogaina uma i afi DC.DC motors o loʻo faʻaaogaina lautele i vaalele, tane, radar ma isi auupega ma equipment.DC afi o loʻo faʻaaogaina lautele i le locomotive traction, e pei ole nofoaafi locomotive DC traction motor, subway locomotive DC traction motor, locomotive DC auxiliary motor, mining locomotive DC traction afi, Marine DC afi ma isi.

Aiga

oloa

e uiga i

fa'afeso'ota'i