15900209494259
O a mea maneta e masani ona fa'aogaina i masini maneta tumau?
21-07-14

O uiga omasini e leai ni pulumuo afi uma o loʻo i ai uiga i fafo o afi DC faʻaaogaina le faʻaogaina faʻaeletoroni o loʻo taʻua faʻatasi o masini e leai ni pulumu.Ona o le foliga mai o le afi brushless, ua malepe le tuaoi malosi i le va o le AC ma DC faiga tulafono faatonutonu saoasaoa. I le talafaasolopito o brushless afi, sa i ai ni fausaga eseese e lua brushless afi, e taʻua brushless DC afi ma alternating itu brushless afi.

 

Le malosi eletise omasini DC leai se pulumue iu lava ina tuʻuina atu i le DC mode. E tusa ai ma le auala e maua ai le malosi o loʻo i ai nei, e masani lava e lua auala faʻaalia autu o le BRUShless DC afi, le faʻaogaina o le ac-DC-AC ma le AC-AC control system, lea e masani lava. ua ta'ua o le galu sikuea.
O le alternating current commutator brushless motor USES thyristor converter e faaliliu saʻo ai le 50Hz AC i le taimi nei alternating lea masani e eseese ma le rotor, ma o ona uiga faatonutonu saoasaoa e tutusa foi ma le DC motor.The ulufale o le afi o se galu laina lelei .

20200714090703_34215

O le mea moni, o le auala o le alternating current brushless commutator motor e sili atu ona lavelave nai lo le brushless DC motor.I le igoa o loʻo mulimuli mai, e iai foʻi ni eseesega.O le masini DC brushless E FA'A'OA'O I taimi uma le ulua'i igoa, a'o le alternating current commutator brushless motor e ta'ua maneta tumau synchronous motor.
Afai o le commutator ua tuufaatasia i totonu o le afi, o le mea lea e mafai ona taʻua o le afi DC DC, ae o le commutator maualuga-mana e masani lava i fafo atu o le afi, o lea e ala i le commutator e tuuina atu le afi e moni alternating current.The fausaga o le. brushless DC afi e tutusa ma le maneta tumauafi afi AC synchronous, se'i vagana ai o le fa'aogaina o le masini DC brushless o le galu sikuea ma o le maneta tumau synchronous afi o le galu sine.
O lea e le gata i le DC, ae o le ac foi, e tusa ai ma ou manaʻoga e filifili ai.

Aiga

oloa

e uiga i

fa'afeso'ota'i